Mińska Liga Mistrzów - strona oficjalna

Strona klubowa
  • Wyniki ostatniej kolejki:
  • To Tylko My - Baza 23 9:6
  • Królewscy - FC Albatros 1:7
  • Walencja - PoGrom 4:7
  • Ekipa 76 - Canarinhos 1:7
  • Sami Swoi - Awenta Mińsk Mazowiecki 4:2
  •        

Partner szczególny

 

 

Partner medialny

Sponsor

 

 

 

 

 

 

 

Buttony

Logowanie

Wyszukiwarka

Regulamin

MIŃSKA LIGA MISTRZÓW

REGULAMIN ROZGRYWEK

(sezon 2016/2017)

 

1. INFORMACJE OGÓLNE

1.1. Mińska Liga Mistrzów opiera się na społecznej pracy koordynatorów, pasjonatów piłki nożnej.

1.2. W MLM grają wyłącznie amatorskie drużyny składające się z zawodników, którzy ukończyli 16 roku życia.

1.3. Celem MLM jest popularyzacja, rozwijanie i propagowanie amatorskiej piłki nożnej na terenie Mińska Mazowieckiego oraz okolic.

1.4. Oficjalna strona internetowa  MLM to www.mlm.futbolowo.pl.

1.5. Kontakt z Organizatorami:

(a) Koordynator Piotr Lichota: adres e-mail: p.lichotapk@gmail.com , Tel. 693 147 697

(b) Koordynator Łukasz Krawczyk: adres e-mail: lukaszkrawczyk@poczta.onet.pl, Tel. 512 022 034

1.5. Wszystkie wiadomości, co do prowadzenia rozgrywek i sposobu  rozgrywania meczy ligowych, kapitanowie w pierwszej kolejności zbierają z Internetu, na zebraniach, a później, jeżeli mają szczegółowe pytania mogą zaczerpnąć wiadomości u Koordynatorów ligi.

2. WARUNKI UDZIAŁU

2.1. W celu zgłoszenia drużyny do Mińskiej Ligi Mistrzów należy dokładnie wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY, formularz obejmuje zgłoszenie do całego sezonu MLM, a następnie podpisane dokumenty przesłać na adres minskaligamistrzowmlm@gmail.com .  Oryginał należy dostarczyć do organizatorów w określonym przez organizatora terminie oraz miejscu. Dodatkowo każdy zawodnik przed rozpoczęciem pierwszego meczu musi dostarczyć w oryginale wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE.

2.2. Warunkiem uczestnictwa w MLM jest dokonanie wpisowego na siedem dni przed rozpoczęciem rozgrywek. 

2.2 Opłata wpisowa obejmuję okres jednej rundy. Liga dzieli się na dwie rundy (jesienna i wiosenna) . Wysokość wpisowego ustalą organizatorzy.

2.3. System rozgrywek ustala Organizator w zależności od liczby zgłoszonych drużyn. Informację o ostatecznym kształcie rozgrywek Organizator zamieści na swojej stronie internetowej [www.mlm.futbolowo.pl] przed rozpoczęciem rozgrywek.

2.4. Organizator ma prawo odrzucić zgłoszenie drużyny do rozgrywek bez podania przyczyny.

2.5. Do rozgrywek mogą zgłosić się zawodnicy, którzy czynnie grają w profesjonalnych klubach piłkarskich najwyżej do klasy okręgowej rozgrywek MZPN. Piłkarze grający powyżej klasy okręgowej nie mogą występować w drużynie zgłoszonej do MLM.

 

3. ZASADY PUNKTACJI

3.1.W rozgrywkach kolejność zespołów w tabeli ustala się według ilości zdobytych punktów. Za każde rozegrane spotkanie przyznaje się ilość punktów w zależności od uzyskanego wyniku:

(a) 3 punkty za zwycięstwo

(b) 1 punkt za remis

(c) 0 punktów za porażkę

3.2. W przypadku uzyskania równej ilości punktów przez dwie lub więcej drużyn, o zajętym miejscu decydują:

 (a) Przy dwóch zespołach:

(i) wynik bezpośredniego meczu pomiędzy zainteresowanymi drużynami;

 (ii) bilans bramek zdobytych w całym sezonie

 (b)  Przy więcej niż dwóch zespołach

Przeprowadza się dodatkową punktację pomocniczą spotkań wyłącznie między zainteresowanymi drużynami kierując się zasadami podanymi w punktach (i), (ii).

3.3. Mistrzem zostaje drużyna, która zdobędzie najwięcej punktów w sezonie.

4. TRANSFERY - KADRA

4.1. W czasie sezonu nie można zmieniać nazwy drużyny. Wyjątkiem jest pozyskanie sponsora.

4.2. Zgłaszane są maks 15-osobowe drużyny.

4.3. Zawodnicy mogą dowolnie zmieniać zespoły w przerwie między-sezonowej. W przypadku gdy pozyskany zawodnik grał wcześniej w innym zespole z MLM, kapitan zobowiązany jest podać jego nazwę prowadzącemu ligę.

4.4. Każda drużyna może dokonać maksymalnie 3 zmian zawodników trakcie trwania rundy, bez względu na przyczynę zmiany, z wyjątkiem sytuacji gdy:

(a) zawodnik ten nie może wcześniej rozpocząć rundy w innej drużynie, która jest zgłoszona w całej lidze.

4.5. W przypadku, jeżeli drużyna nie zgłosiła 15 zawodników i ma miejsca wolne, może przyjąć w swoje szeregi kolejnych zawodników z jednym wyjątkiem:

(a) zawodnik ten nie może wcześniej rozpocząć rundy w innej drużynie, która jest zgłoszona w całej lidze.

4.6. W rozgrywkach mogą wziąć udział osoby, które ukończyły 16 lat za zgodą rodziców wyrażoną na piśmie w ZGODZIE NA UDZIAŁ W ROZGRYWKACH.

4.7. Zgłoszenie nowego zawodnika do drużyny w trakcie trwania rundy/sezonu odbywa się wyłącznie poprzez zgłoszenie tego faktu Organizatorom. Dane zawodnika takie jak: imię i nazwisko, nazwa drużyny, rok ur. należy przesłać pocztą elektroniczną na adres minskaligamistrzowmlm@gmail.com najpóźniej do piątku do godz. 21.00.  Zgłoszenie przesłane w późniejszym terminie nie zostanie przyjęte. Każde zgłoszenie zawodnika musi zostać zatwierdzone przez organizatorów, bez oficjalnego potwierdzenia (elektronicznego lub telefonicznego) gracz nie może zagrać w zespole. W przypadku gdy w danej drużynie wystąpi zawodnik nie zgłoszony do rozgrywek, drużyna zostaje ukarana dyscyplinarnie.

4.8. Ewentualna weryfikacja zawodnika odbywa się na podstawie aktualnego dokumentu potwierdzającego tożsamość zawodnika (dowodu osobistego, legitymacji szkolnej, prawa jazdy itp.). Organizator lub sędzia mają prawo w każdej chwili zażądać od danego zawodnika dokumentu potwierdzającego tożsamość. Weryfikacji dokonuje się również na wyraźną prośbę kapitana drużyny przeciwnej.

4.9. Kadra zgłoszona przed rozpoczęciem rozgrywek jest ostateczną kadrą na całą rundę i po tym dniu wszelkie zmiany są traktowane jako transfery i powinny być dokonywane w sposób opisany w niniejszym Rozdziale IV.

4.10.W trakcie trwania rundy zawodnik pierwszoligowy w każdej chwili może zmienić zespół na drugoligowy i odwrotnie (tzw. transfer między-ligowy). Możliwość transferu „między-ligowego” zawodnika przypada tylko raz na sezon. Transfer między-ligowy musi zostać zgłoszony do organizatorów z godnie z powyższym  punktem 4.8.

4.11. Jeżeli w trakcie trwania sezonu drużyna oficjalnie zostanie wycofana z rozgrywek lub sama zgłosi rezygnację z dalszej gry, to zawodnicy tej drużyny nie mogą przejść do innych zespołów, zarówno I jak i II ligi. Transfer możliwy jest dopiero w przerwie między-sezonowej lub między-rundowej.

5. KARY

5.1. Na zawodników mogą zostać nałożone następujące kary:

(a) kara czasowa techniczna o długości 2, lub 10 min z możliwością skrócenia jej w chwili utraty bramki przez drużynę ukaranego.

(b) kara czasowa o długości  5 min, bez możliwości jej skrócenia.

(c) Czerwona kartka - oznacza opuszczenie przez ukaranego pola gry oraz osłabienie drużyny jednym zawodnikiem do końca trwania meczu. Oprócz tego, czerwona kartka zostanie rozpatrzona indywidualnie przez organizatorów po zakończeniu meczu i może zostać nałożona dodatkowa kara na zawodnika np. kara przymusowej pauzy od 1 do 5 meczy.

5.2. Drużyna może zostać ukarana walkowerem, gdy:

(a) w momencie rozpoczęcia meczu na boisku znajduje się dwóch zawodników mniej niż przewiduje niniejszy regulamin,

(b) w trakcie meczu sędzia ukarze trzeciego zawodnika tej drużyny czerwoną kartką,

(c) wystąpił w niej zawodnik nie zgłoszony do tej drużyny,

(d) drużyna nie uregulowała płatności w terminie.

5.3. Mecz przegrany walkowerem jest weryfikowany jako 0:5.

5.4. Drużyna w całym sezonie może oddać dwa walkowery, trzeci dyskwalifikuje ją i automatycznie usuwa z rozgrywek.

5.5. W przypadku kiedy na umówiony mecz jedna drużyna nie stawi się w komplecie lub w ilości umożliwiającej rozegranie spotkania (3 zawodników + bramkarz), drużyna zostaje ukarana walkowerem, który wliczany jest do ogólnej ilości walkowerów. Każdy walkower to dodatkowo kara finansowa 100 zł.

5.6. Drużyna, która podczas meczu zejdzie z boiska z powodu konfliktu będzie ukarana walkowerem, ponieważ każdy mecz rozpoczęty musi zakończyć się wynikiem (wygrana, przegrana, remis).

5.7. Każda drużyna po zakończeniu meczu zobowiązana jest pozostawić po sobie ład i porządek. W przypadku gdy zespół nie dostosuje się do tego zapisu zostanie ukarany -1 punktem.

5.8. Kary specjalne:

(a) pchnięcie, a także uderzenie: zawodnika, sędziego, kibica, trenera, na terenie boiska oraz najbliższego otoczenia (tj. na terenie widocznym z boiska), bez względu na siłę, zamiar i efekt uderzenia = dyskwalifikacja na co najmniej 4 mecze.

(b) wulgarne zachowanie, takie jak w szczególności zastraszanie słowne, obraźliwe zwroty, przekleństwa pod adresem: zawodnika, kibica, trenera, na terenie boiska oraz najbliższego otoczenia (tj. na terenie widocznym z boiska) = dyskwalifikacja na co najmniej 4 mecze.

(c ) wulgarne zachowanie, takie jak w szczególności zastraszanie słowne, obraźliwe zwroty, przekleństwa pod adresem: sędziego, na terenie boiska oraz najbliższego otoczenia (tj. na terenie widocznym z boiska) = dyskwalifikacja na co najmniej 4 meczy oraz kara finansowa dla drużyny w wysokości 200 zł.

(d) ponowne przewinienie określone w punkcie (a) lub (b) lub (c) = dyskwalifikacja zawodnika na co najmniej na rok. Nie opłacenie kary finansowej wymienionej w punkcie (c) w terminie 7 dni może skutkować po pierwszym bezskutecznym wezwaniu do zapłaty 3 punktami ujemnymi, po drugim bezskutecznym wezwaniu, wykluczeniem drużyny z rozgrywek.

(e) drużynie, która dopuści się większej liczby w/w wykroczeń zostanie postawione ultimatum, iż kolejny taki incydent kończy się natychmiastowym wydaleniem drużyny z rozgrywek ligowych, bez możliwości zwrotu pieniędzy za wpisowe.

(f) przewinienia zawarte w punktach (a), (b) oraz (c) nie muszą być zauważone i opisane w protokole przez sędziego; wystarczającym dowodem są anonimowe zeznania co najmniej dwóch świadków wydarzenia (spoza zainteresowanych drużyn), nagranie na taśmie video lub zeznania jednego obserwatora z ramienia Organizatora lub Koordynatora.

(g) Organizator lub Koordynator na podstawie wymienionych w punkcie (f) dowodów ma prawo nałożyć karę na zawodnika, w rozmiarze nie niższym niż określony w punktach (a) oraz (b).

(h) zasady zawarte w niniejszym punkcie 4 stosuje się odpowiednio do kibica zapisanego jako zawodnik w drużynie MLM znajdującemu się na meczu innych drużyn Ligi.

(i) Każdy kapitan drużyny uczestniczącej w rozgrywkach MLM jest odpowiedzialny za zachowanie kibiców swojej drużyny. Jeżeli kibice tej drużyny będą zachowywać się w sposób nie odpowiedni, tj. wulgarne,  obraźliwe słowa skierowane w kierunku sędziego, celowe przeszkadzanie w grze itp., organizatorzy mają prawo nałożyć karę na ten zespół.  Do nich również należy określenie ostatecznego wymiaru kary.

(j) W przypadku nie zapłacenia przez drużynę kwoty składki w wyznaczonym terminie zostanie ona ukarana odjęciem - 3 pkt za każdy mecz zwłoki. Mecz ten będzie zakwalifikowany jako walkower

 

5.10. Kary indywidualne są stosowane wówczas gdy:

 (a) zawodnik otrzymał czerwoną kartkę (min. 1 mecz dyskwalifikacji),

 (b) wystąpił zawodnik, który miał odczekać karę meczową (dyskwalifikacja na 2 mecze + zejście z boiska bez możliwości zmiany),

(c) kara musi być wykonana w najbliższym meczu po jej ogłoszeniu, niezależnie czy jest to mecz z kolejki przełożonej,

5.11. W przypadku gry piłkarza w niedozwolonym obuwiu, drużyna do której należy zostanie ukarana walkowerem, który wliczany jest do ogólnej ilości walkowerów.

5.12. W przypadku sytuacji nie wymienionej w tym rozdziale, o karze decyduje Organizator lub Koordynator.

6. PRAWA I OBOWIĄZKI DRUŻYN oraz KWESTIE FORMALNE

6.1. W lidze dozwolona jest gra tylko w obuwiu na płaskiej podeszwie lub w lankach. Obowiązuje zakaz gry w butach z metalowymi wkrętami. W przypadku gry w niedozwolonym obuwiu, sędzia ma prawo kazać zawodnikowi opuścić boisko i musi nakazać zmianę obuwia.

6.2. Drużyny są zobowiązane do posiadania identycznych koszulek piłkarskich, natomiast bramkarz musi posiadać odzież bramkarską odróżniającą go od reszty zespołu. W sytuacji gdy obie drużyny posiadają ten sam kolor koszulek, gospodarz zobowiązany jest do zmiany ich na inne, odmienne kolorystycznie.

6.3. Po zakończeniu meczu kapitan zespołu ma obowiązek podać sędziemu wynik spotkania oraz nazwiska strzelców.

6.4. Każda drużyna jest wyłącznie odpowiedzialna za dokonanie czynności niezbędnych w celu zgłoszenia zawodników do gry.

6.5.  Na boisku do sędziego ma prawo zwracać się słownie tylko i wyłącznie kapitan. W żadnym wypadku nie wolno w stosunku do sędziego, przedstawicielowi drużyny oraz reszcie zawodników (także poza boiskiem) obrażać, zastraszać, symulować, uderzyć bądź tym podobne. Pod określeniem „obrażać” uważa się każde użycie słów powszechnie uważanych za wulgarne w stosunku do arbitra. Takie zachowanie w stosunku do każdego zawodnika będzie karane czerwoną kartką, nie wykluczającą późniejszej dyskwalifikacji. Reszta zawodników, prócz kapitana, nie ma prawa do dyskusji z sędzią, a inne zachowanie może być karane czerwoną kartką. To samo tyczy się zawodników rezerwowych.

6.6. Obowiązuje całkowity zakaz gry pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. Zabronione jest spożywanie jakiegokolwiek alkoholu przez zawodników będących w stroju sportowym (tj. korki, getry, spodenki czy koszulka piłkarska).

6.7. Nakazuje się zawodnikom rezerwowym przebywanie w trakcie meczu w wyznaczonym miejscu przy strefie zmian w okolicy linii środkowej za linią boczną. Zmiany dokonywane są wyłącznie na własnej połowie przy środku boiska.

6.8.  Drużyna ma prawo dysponować swoim miejscem w lidze, tj. ma prawo je odstąpić, dokonać fuzji lub wykonać inne czynności zgodne z przepisami PZPN.

6.9. Punkty zdobyte przez drużynę wycofaną z ligi zostaną anulowane, jeśli drużyna rozegrała mniej niż 50 % meczów w danym sezonie. Jeżeli drużyna rozegra co najmniej 50 % meczów punkty przez nią zdobyte pozostają, a w meczach, które pozostaną do rozegrania przyznane zostaną automatycznie walkowery na korzyść przeciwników.

6.10. Każda drużyna ma prawo przełożyć termin rozgrywania meczu, po wniesieniu opłaty w wysokości 100 zł. Mecz można przełożyć na inną godzinę w dniu, w którym miał być rozegrany, na inny dzień rozgrywania danej kolejki oraz inny dzień tygodnia po uzgodnieniu terminu z drugą drużyną oraz koordynatorem  jednak godzina rozegrania meczu nie może się pokrywać z godziną rozgrywania innego zaplanowanego meczu danej kolejki. Zwolnienie od opłaty następuje w następujących sytuacjach:

  • Wzięcie udziału przez drużynę w Projekcie Orlik Polska.
  • Wzięcie udziału przez drużynę w innych turniejach piłkarskich do których przystąpiły rozgrywki MLM.
  • Fatalne warunki atmosferyczne niepozwalające na swobodne rozegranie spotkania (ulewa, zamieć, burza, trąba powietrzna itp.)
  • Zawody sportowe organizowane przez Urząd Miasta i inne podmioty.

6.11. Każda drużyna uczestnicząca w rozgrywkach zobowiązana jest posiadać swój unikatowy herb. Herb musi zostać przesłany drogą elektroniczną do organizatorów przed rozpoczęciem sezonu/rundy. Jeżeli drużyna nie wywiąże się z powyższego obowiązku nie zostanie dopuszczona do rozgrywek.

6.12. Mile widziane jest aby każda drużyna uczestnicząca w rozgrywkach przesłała do organizatorów drogą elektroniczną zdjęcie grupowe, na którym znajdują się wszyscy albo większość zawodników tego zespołu. Oprócz tego nie należy zapomnieć o  przesłaniu imion oraz nazwisk piłkarzy znajdujących się na tym zdjęciu, oraz numer koszulki w której występują.

6.13Każdy zawodnik drużyny uczestniczącej w lidze musi posiadać przyporządkowany numer na stroju piłkarskim w którym występuje, również bramkarz. Raz przyporządkowany numer do danego gracza nie może zostać zmieniony. Zabronione jest występowanie w koszulce z innym numerem niż ten, który został zgłoszony do organizatora. W przypadku niedostosowania się do tego zapisu grozi kara -3 punktów oraz wykluczenie gracza, który złamał regulamin na minimum 2 spotkania.

6.14. Gospodarz meczu zobowiązany jest do zapewnienia piłki meczowej. Kapitan drużyny gospodarza, na jego prośbę może otrzymać od Koordynatora rozgrywek piłki meczowe ze sprzętu ligowego, maksymalnie dwie na mecz.

6.15. Gospodarz meczu zobowiązany jest do pilnowania sprzętu ligowego (piłki, narzutki) z którego korzysta w czasie rozgrywania swojego meczu. W przypadku nie oddania sprzętu po zakończonym spotkaniu, gospodarz zobowiązany jest zwrócić sprzęt w wyznaczonym terminie nie dłuższym niż 3 dni, w przypadku braku zwrotu drużyna zobowiązana jest zapłacić karę w wysokości 100 zł, a w przypadku jej nieuregulowania w przeciągu 7 dni na drużynę zostanie nałożona kara - 3 punktów.

6.16. Każdy zawodnik biorący udział w rozgrywkach MLM musi posiadać aktualne badanie lekarskie potwierdzające zdolność do uprawiania gry w piłkę nożną. Obowiązek posiadania ważnych badań lekarskich dopuszczających do uprawiania sportu spoczywa na zawodniku. (USTAWA o sporcie z dnia 25 czerwca 2010 Rozdział 7 Art.37.) 

6.17. Obowiązkiem kapitana zespołu zgłoszonego do rozgrywek MLM jest sprawdzanie aktualnych badań lekarskich każdego z zawodników swojej drużyny.

7. OBOWIĄZKI SĘDZIÓW

7.1. Mecz prowadzi sędzia desygnowany przez Organizatora. Do jego obowiązków należy w szczególności:

(a) zapisywanie wyników meczów, strzelców,  nazwisk zawodników upomnianych czerwoną kartką oraz przesłanie tych informacji do organizatorów na adres minskaligamistrzowmlm@gmail.com.

 (b) karanie zawodników, którzy mimo zakazów zwracają się w nieodpowiedni sposób do sędziego (tj. komentują decyzję lub przeklinają) czerwoną kartką lub zgłoszenie tego faktu Koordynatorowi, który natychmiast może ukarać zawodnika w sposób opisany w rozdziale 4.

7.2. Obowiązują przepisy do gry w piłkę nożną wraz z najnowszymi zmianami.

7.3. Nie obowiązuje przepis o spalonym.

7.4. Mur podczas rzutu wolnego musi znajdować się w odległości 5 kroków (tj. ok. 4,5 m.).

7.5. W razie spóźnienia sędziego przekraczającego 15 minut będą wyciągane konsekwencje finansowe, w postaci nie wypłacenia wynagrodzenia za dany mecz.

7.6. Do obowiązków sędziego należy też dbanie o bezpieczeństwo zawodników oraz kibiców na i wokół boiska.

7.7 Sędzia musi posiadać strój odróżniający się kolorem od koszulek zawodników obu drużyn.

7.8. Uprawnienia sędziego do karania rozciągają się również na przewinienia popełnione w czasie gdy gra jest chwilowo przerwana lub gdy piłka jest poza grą.

7.9. Sędzia ma obowiązek poinformować o końcu czasu regulaminowego i o przewidzianej ilości doliczonego czasu oraz ma prawo zatrzymać czas tylko w przypadkach zagubienia piłki lub sytuacji uniemożliwiającej kontynuowanie meczu.

 

8. AWANSE I SPADKI

8.1. Do kolejności w tabeli będą brane pod uwagę w pierwszej kolejności: punkty, kolejność w dwumeczu zainteresowanych drużyn, stosunek bramkowy, bramki strzelone. Jeżeli nadal będzie identycznie wtedy o kolejności w tabeli zadecyduje mecz barażowy pomiędzy zainteresowanymi drużynami.

8.2. Do I ligi awansuje drużyna, która zajęła pierwsze miejsce w II lidze. Drużyna która zajęła 2 miejsce w II lidze gra mecz barażowy o awans do 1 ligi z drużyną, która zajęła 11 miejsce w I lidze.

8.3. Do II ligi spadają drużyny, które zajęły trzy ostatnie miejsca w I lidze.

8.4. W przypadku braku II ligi w danym sezonie na miejsce drużyn spadających  zostają zapisane drużyny nowo zgłoszone do rozgrywek. W przypadku większej ilości nowych drużyn chętnych do gry w sezonie może zostać rozegrany mini turniej o prawo gry w rozgrywkach.

8.5. W przypadku uzyskania równej ilości punktów przez dwie lub więcej drużyn, o zajętym miejscu decydują:

 (a) Przy dwóch zespołach:

 (i) wynik bezpośredniego meczu pomiędzy zainteresowanymi drużynami;

 (ii) stosunek bramek we wszystkich spotkaniach całego cyklu rozgrywek;

 (iii) ilość zdobytych bramek we wszystkich spotkaniach z całego cyklu rozgrywek;

 (b)  Przy więcej niż dwóch zespołach:

(a)Przeprowadza się dodatkową punktację pomocniczą spotkań wyłącznie między zainteresowanymi drużynami kierując się zasadami podanymi w punktach (i), (ii) i (iii).

 

9. KWESTIE SZCZEGÓŁOWE

9.1. Na boisku drużyna może liczyć maksymalnie 6 osób (bramkarz + 5 zawodników z pola)

9.2. Czas gry 2 x 25 min.; przerwa trwa max 5 min.

9.3. Godziny oraz dni rozgrywania meczów I ligi:

SOBOTA

 

1 mecz - godz. 13.00-13.55

2 mecz - godz. 13.55-14.50

3 mecz - godz. 14.50-15.45

4 mecz - godz. 15.45 - 16.40

5 mecz - godz. 16.40 - 17.35

6 mecz - godz. 17.35 - 18.40

7 mecz - godz. 18.40 - 19.35

 

 

9.4. Godziny oraz dni rozgrywania meczy II ligi > na razie brak

9.5. W grze obowiązują przepisy FIFA z poprawkami zamieszczonymi w niniejszym regulaminie, a w szczególności:

  • nie obowiązuje przepis o spalonym
  • rzuty z autu wykonywane są nogą
  • obowiązuje kategoryczny zakaz używania wślizgów
  • bramki zdobyte z rzutu z autu nie są uznawane

9.6. Liczba zmian jest nieograniczona; zmiana musi się dokonać w wyznaczonej strefie poza boiskiem.

9.7. Obowiązuje 5 minutowa strefa oczekiwania na drużynę, która ma kłopoty ze stawieniem się na czas na boisko. Po upływie tego czasu przyznawany jest walkower dla drużyny, która się stawiła w składzie (minimum 3+ bramkarz). Jeżeli mecz się rozpocznie po regulaminowym oczekiwaniu (5 minut) pierwsza połowa jest skrócona o czas oczekiwania. Obie drużyny powyższy fakt powinny i muszą wziąć pod uwagę.

9.8. Drużyny są zobowiązane do utrzymania porządku na boisku. Po meczu powinni  uprzątnąć  wszystkie śmieci pozostawione po sobie.

9.10. Zabrania się przebywania kibicom na terenie boiska piłkarskiego Orlik2012 w trakcie trwania meczu ligowego. Teren boiska piłkarskiego określa wyznaczone pole do gry w piłkę nożną oraz obszar po za nim tj. aż do siatek odgradzających poszczególne strefy "Orlika". Sędzia ma prawo przerwać lub nie rozpocząć danego spotkania w przypadku gdy kibice bądź inne osoby nie związane z ligą będą znajdować się na terenie boiska piłkarskiego.

9. 11. Nagrody:

 (a) trzy pierwsze miejsca drużyn w rozgrywkach, król strzelców oraz najlepszy bramkarz ligi, zostaną nagrodzeni pamiątkowymi pucharami i medalami.

 (b) nagrody zapewnia Organizator.

 (c) w razie możliwości Organizator zapewni także dodatkowe nagrody (koszulki, upominki itp.)

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1. Sporne sytuacje rozstrzygane będą na podstawie niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy FIFA o grze w piłkę nożną, przepisy PZPN, Kodeksu Cywilnego oraz bezstronne decyzje władz Organizatora.

10.2.  Prawo interpretacji niniejszego Regulaminu przysługuje jedynie Organizatorowi.

10.3. Organizator ma prawo wnosić do niniejszego regulaminu zmiany bez uprzedniego powiadomienia.

10.4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za urazy, kontuzje itp. oraz ich następstwa powstałe w wyniku gry w MLM.

10.5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez uczestników rozgrywek. Za wszelkie szkody wyrządzone przez osoby związane z daną drużyną, takie jak w szczególności zawodnicy, trenerzy, kibice odpowiadają zawodnicy zgłoszeni do gry w danej drużynie.

10. 6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatni lub na terenie i wokół boiska.

10.7. Zgłoszenie do rozgrywek równoznaczne jest z akceptacją niniejszego Regulaminu i jego przestrzeganiem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przekaż 1% podatku na sport

Reklama

Wyniki

Ostatnia kolejka 18
To Tylko My 9:6 Baza 23
Królewscy 1:7 FC Albatros
Walencja 4:7 PoGrom
Ekipa 76 1:7 Canarinhos
Sami Swoi 4:2 Awenta Mińsk Mazowiecki

Tabela ligowa

Ekstraklasa
1. Sami Swoi 47 bz
2. PoGrom 35 plus
3. FC Albatros 34 plus
4. Awenta Mińsk Mazowiecki 33 minus
5. To Tylko My 27 bz
6. Baza 23 22 bz
7. Canarinhos 22 plus
8. Ekipa 76 21 minus
9. Walencja 19 bz
10. Królewscy 2 bz

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 19

Najlepsi typerzy

Zaloguj się, aby typować.
Lp. Osoba Pkt.
1. artshadow 64
2. Soyer1983 58
3. Lichota 55
4. Michuello 54
5. Kicie 50
6. Sebekk_w 39
7. witosek 9
8. karolek1234567890 5
9. kryzysinnio 4
10. ftb2user_1537004628. 2

Mini-Chat

Musisz się zalogować, aby korzystać z mini-chatu.

Staty

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 4 gości

dzisiaj: 81, wczoraj: 183
ogółem: 1 118 423

statystyki szczegółowe